سیاست طراحی و تولید
خط مشی و سیاست طراحی و تولید محصول، مربوط به حجم، تعداد و کیفیت محصولاتی بوده که شرکت دوو به بازار ارائه میدهد. تمام قوانین این خط مشی توسط تیم مدیریت دوو برنامهریزی و پیاده سازی میشود. شرکت طبق این سیاست میتواند محصولات با کیفیت تولید کرده و به بازار عرضه کند. در همین راستا تمام کارکنان شرکت نیز در جهت اهداف و برنامهریزی مدیریت شرکت رو به جلو حرکت میکنند.
تمامی برنامهریزی و تصمیمات سیاست طراحی و تولید محصول به عهده تیم مدیریت سازمان دوو است.
فلسفه سیاست طراحی و تولید محصول در دوو، بر پایه فناوریهای جدید، محصولات دوستدار محیط زیست و خانواده سلامت است. به همین منظور ما تمام تلاش خود را در زمینه ارتقای کیفیت طراحی و تولید محصول بهکار میگیریم تا محصولاتی همراستا با تفکرمان به بازار عرضه کنیم.
سیاست طراحی و تولید برند دوو شامل چه مواردی است؟
تولید بهروز و کارآمد: هدف اصلی دوو ایجاد یکپارچگی در طراحی و تولید محصولاتی کارآمد برپایه تکنولوژیهای روز بهمنظور ایجاد ارزش برای مصرفکننده است.
بقا و سودآوری: در دنیای کسب و کار، سودآوری دلیل اصلی بقای یک سازمان است. ما در دوو باور داریم که تحقق این امر بدون تفکر تولید رقابتی امکانپدیر نیست.
رشد: هر لحظه در حال رشد و تغییر بودن جزو مهمترین اهداف بلند مدت و سیاست طراحی و تولید محصول شرکت محسوب میشود. همچنین سیاست رشد مناسب در بازار، برای شرکت ما خیلی مهم و ضروری است.
انعطاف پذیری: سیاست طراحی و تولید محصول دوو، نسبت به نیاز و خواستههای مشتریان، قوانین و مقرارت دولتی، اقتصاد، تورم بازار و پیشرفت تکنولوژی انعطاف پذیر است.
مقیاس پذیری: دوو منابع خود را به درستی استفاده میکند تا همیشه در رقابت مقیاسپذیری، برترین ارزشها را ارائه دهد.
سیاست طراحی و تولید دوو چه اهدافی را دنبال میکند؟
- جلب رضایت مشتریان و طرفهای ذینفع، با توجه به درک نیازهای کمی و کیفی، تامین خدمات مربوط به مشتریان برای بقا و پایداری شرکت
- افزایش کیفیت محصولات و خدمات خوب به مشتری
- تلاش سازمان در جهت اثر بخشی مدیریت کیفیت محصولات
- رسیدگی به شکایات و انتقادات مشتریان و جلب رضایت آنها
- شناختن ریسکهای سازمان و تلاش برای بهبود آنها
- افزایش وضعیت ایمنی و بهداشت تمامی پرسنل
- کاهش آلاینده و انواع آلودگیها جهت تولید محصولات بهتر
- کنترل و نظارت بر سرمایههای شرکت برای سوددهی بیشتر
- حفظ و توسعه بازارهای مختلف جهت شناسایی نیازهای مشتریان
تمامی کارکنان در دوو بهدنبال پیشبرد سیاستهای کنونی تولید بوده و خود را در برابر آن متعهد میدانند. دوو همیشه در تدوین استراتژیهای مختلف خود در حزههای مختلف، سیاستهای خود را بهعنوان خط مشی اصلی راه و روش تولید در نظر میگیرد.